Ubisoft اعلام کرد: مبارزات بازی Assassin’s Creed Syndicate بر روی سلاح‌های پنهان متمرکز است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 654
نویسنده : رضا

 

این‌طور به نظر می‌رسد که Ubisoft Quebec در حال اضافه کردن چیزهای جدیدی به بازی Assassin’s Creed Syndicate است. این نسخه که اتفاقات آن در لندن ویکتوریا رخ می‌دهد، اولین نسخه از این سری است که دو شخصیت اصلی در داستان بازی وجود دارد.

اما آقای François Pelland، تهیه کننده ارشد این بازی، امروز اطلاعات جدیدی از این گیم‌پلی این بازی را به اشتراک گذاشتند:

ما به این نتیجه رسیدیم که این بازی در گذشته رخ می‌دهد، حتی قبل‌تر از انقلاب فرانسه که همین مسئله باعث ایجاد تفاوت می‌شود. از آن سمت ما می‌خواستیم مبارزات بازی بسیار بی رحم‌تر از گذشته باشد بنابراین ما تمرکزمان را بر روی سلاح‌های مخفی گذاشتیم و به‌نوعی شمشیرها را کنار گذاشتیم. اما در پایان باید این خبر را نیز اعلام کنم که Multikill و Multi-finisher به گیم‌پلی بازی بازگشته‌اند.

در پایان این نکته نیز لازم به ذکر است که بازی Assassin’s Creed Syndicate در تاریخ بیست و سوم اکتبر برای کنسول‌های نسلهشتمی و در تاریخ نوزدهم نوامبر برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

 

منبع: dbazi



:: برچسب‌ها: Ubisoft اعلام کرد , مبارزات بازی Assassin’s Creed Syndicate بر روی سلاح‌های پنهان متمرکز است , Assassin’s Creed Syndicate , یوبی سافت , ubisoft , سلاح های پنهان , تمرکز , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: